X
تبلیغات
پیام خور - استخدام در دستگاههای اجرایی استان اصفهان
 


نوشته شده توسط : ابراهیم

پیام خور: استانداري اصفهان براي تأمين نيروي انساني موردنياز خود و ساير دستگاه هاي اجرايي استان طبق مفاد قانون مديريت خدمات کشوري و دستورالعمل نحوه برگزاري امتحان عمومي و تخصصي براي به کارگيري افراد در دستگاه هاي اجرايي و از محل مجوز شماره 4550/110/دم مورخ 21/12/1390 معاون محترم توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور تعداد 1275 نفر از افراد واجد شرايط را از طريق برگزاري آزمون توانمنديهاي عمومي، تخصصي، مصاحبه تخصصي و گزينش به صورت پيماني استخدام مي نمايد.
متقاضیان محترم استخدام دستگاه های اجرایی استان می توانند برای ثبت نام از تاریخ 8/3/91 لغایت 14/3/91 با در دست داشتن یک قطعه عکس به نزدیکترین دفتر پیشخوان خدمات دولت در سراسر استان مراجعه نموده و با پرداخت 1200 تومان ثبت نام نمایند.

1- شرایط عمومی استخدام :
- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه آقایان)
- نداشتن اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و سابقه محکومیت جزائی مؤثر
- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانائی برای انجام کاری که استخدام می شوند.
- نداشتن منع استخدام در دستگاه های دولتی به موجب آراء مراجع قانونی
- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه های دولتی و یا بازخرید خدمت باشند.

2- شرایط اختصاصی استخدام :
- حداقل سن 20 سال و حداکثر سن 40 سال؛ تمام تا آخرین روز مهلت ثبت نام.
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد :
الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ 31/6/1359 لغایت 29/5/1367) به طور داوطلبانه خدمت 
نموده اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.
ب) افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها و جانبازان از کارافتاده کلی که قادر به کار نمی باشند شامل: همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر تا میزان 5 سال.
ج) آزادگان، فرزندان شهداء، فرزندان جانبازان 50 درصد و بالاتر و فرزندان آزادگانی که حداقل دارای پنج سال سابقه اسارت دارند از شرط حداکثر سن معاف می‌باشند.
د) داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت (قرارداد معین) در دستگاه های دولتی از تاریخ 22/11/57 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها.

3- نحوه ثبت نام و ارسال مدارك:
- ثبت نام به صورت اینترنتی و از تاریخ 8/3/91 لغایت 14/3/91 از طریق سامانه www.esfazmoon.ir صورت خواهد گرفت. چگونگی انجام مراحل ثبت نام در سایت مشخص می باشد و داوطلبان پس از طی مراحل ثبت نام، شماره رهگیری را حتما برای مراحل بعدی یادداشت نمایند. 
- واریز مبلغ 60000 ریال به حساب جاری 980 خزانه كل نزد بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در كلیه شعب بانك ملی ایران به عنوان حق شركت در آزمونهای تخصصی و آزمون عملی داوطلبان استخدام (ایثارگران از 50 درصد مبلغ مذكور و فرزندان شاهد از پرداخت كل مبلغ مذكور معاف می باشند). 

تذکر: 
1- ارسال عكس به صورت الكترونیكی: داوطلبان می بایست تصویر پرسنلی خود را با عرض 200 تا 300 پیكسل و ارتفاع 300 تا 400 پیكسل با فرمت JPG و حجم حداكثر 70 كیلو بایت اسكن نموده و فایل مربوطه را در محل مورد نظر بارگذاری نمایند. 
2- سایر مدارک پس از برگزاری آزمون در چارچوب ضوابط و مقررات از داوطلبان دریافت خواهد گردید. (مدارک شامل: تصویر برگ درخواست شغل تکمیل شده در سامانه ثبت نام، اصل فیش واریزی،‌ تصویر آخرین مدرک تحصیلی، تصویر صفحه اول شناسنامه «در صورت داشتن توضیحات تصویر صفحه آخر»، تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم ویژه برادران، یک قطعه عکس 3×4 جدید و تمام رخ و پشت نویسی شده، مدارک دال بر ایثارگری و معلولین عادی حسب مورد از مراجع ذیربط، مدارک دال بر بومی بودن) 

متقاضیان استخدام جهت سهولت در امر ثبت نام می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت در سطح استان اصفهان نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. لازم به ذكر است اسامی و آدرس های دفاتر پیشخوان در سایت www.dpes.ir قابل مشاهده می باشد. 

5- زمان و محل توزیع کارت و نحوه اعلام نتیجه:
کارت ورود به جلسه آزمون توانمندی های عمومی و تخصصی در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه مورخ22و23و24 خرداد ماه سال جاری به صورت الکترونیکی قابل دریافت می باشد. لذا ضروری است داوطلبان محترم کد رهگیری ثبت نام خود را تا پایان آزمون حفظ نمایند.

6- مواد آزمون عبارتند از :
الف) آزمون توانمندی های عمومی شامل 1- زبان و ادبیات فارسی 2- زبان انگلیسی عمومی 3- ریاضی و آمار مقدماتی 4- فن آوری اطلاعات 5- معارف اسلامی 6- اطلاعات سیاسی اجتماعی و مبانی قانونی که به تعداد (100) سؤال چهار گزینه ای (بدون اعمال نمره منفی) طراحی خواهد شد.
تبصره : اقلیت های دینی از پاسخگوئی به سئوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر موارد آزمون توزیع می شود.
ب) آزمون تخصصی شامل سئوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب می باشد.

تذکرات :
1- سهمیه استخدامی فرزندان شاهد و جانبازان 25 درصد و بالاتر و آزاده بالای یک سال اسارت، 25 درصد بوده که به استناد قانون اصلاح بند (و) ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه در اختیار اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته است. ضمنا از کل سهمیه استخدامی 5 درصد نیز برای استخدام سایر ایثارگران شامل رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان، فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و آزادگان زیر سه سال اسارت و خواهران و برادران شهدا در نظر گرفته شده است.
2- معلولین عادی بومی به شرط کسب حد نصاب نمره لازم و دارا بودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره مکتسبه از 3 درصد سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود.
3- صد درصد سهمیه استخدامی به داوطلبان بومی استان تعلق دارد و داوطلبان سایر استان ها هیچگونه حقی در صورت شرکت در آزمون نخواهند داشت.
تبصره: بومی شامل افرادی می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند :
الف) محل تولد داوطلب با محل جغرافیائی مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب) حداقل دو مقطع از مقاطع تحصیلی ابتدائی، راهنمائی و متوسطه را در محل جغرافیائی مورد تقاضا برای استخدام سپری کرده باشد.
ج) فرزندان پرسنل نیروهای مسلح درصورتی که محل 3 سال از سنوات تحصیلی آنها (اعم از ابتدائی، راهنمائی و دبیرستان) با محل مورد استخدامی یکی باشد نیز بومی تلقی می شوند.
توجه: اولویت انتخاب داوطلبان با بومی شهرستان می باشد و در صورتی که داوطلب بومی شهرستان حدنصاب لازم برای قبولی در آزمون را کسب نکرده باشد از داوطلب بومی سایر شهرستان های استان در صورت شرکت در آزمون مربوط به آن محل انتخاب می گردند.
4- انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان 3 برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی (60 درصد کل نمره آزمون) را کسب کرده اند، به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام خواهد شد.
5- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندی های عمومی صرفاً به منزله تأیید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب داوطلبان براساس نمرات آزمون تخصصی و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.
6- کارکنان غیر رسمی و همچنین نیروهای شرکتی (نام دستگاه استخدام کننده) به ازای هر سال سابقه خدمت مربوط و مشابه از (2) درصد و حداکثر (20) درصد کل امتیاز در هر یک از مراحل آزمون استخدامی به صورت جداگانه برخوردار خواهند شد.
7- اولویت انتخاب داوطلبان در شرایط یکسان به ترتیب با شاغلین غیررسمی (نام دستگاه استخدام کننده)، داوطلبان بومی و شاغلین غیررسمی مناطق محروم و دورافتاده برای همان مناطق خواهد بود.
8- صرفا دارندگان مدارک تحصیلی دانشگاهی حق شرکت در آزمون را خواهند داشت.
9- به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پائین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک معادل (به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و گواهی مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد.
10- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان، سابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد.
11- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی درصورت پذیرفته شدن در آزمون (حداکثر 2 ماه پس از اعلام نتیجه) بایستی به تأیید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.
12- انتخاب نهائی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل گزینش و تایید آن از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور صورت خواهد گرفت.
13- صدور کارت و شرکت در آزمون به منزله تایید مدارک نمی باشد و مدارک پس از برگزاری آزمون در چارچوب ضوابط و مقررات و شرایط مندرج در آگهی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

نکات مهم

1- ثبت نام صرفا به صورت الكترونيكي و از طريق همين سامانه انجام خواهد شد. به همين دليل كليه داوطلبان لازم است از مراجعه به دستگاه هاي اجرايي استان خودداري نمايند.
2- زمان ثبت نام از روز 8 خرداد 1391 تا پايان روز يكشنبه 14 خردادماه 1391 مي باشد.
3- آزمون در روز جمعه 26 خرداد ماه سال 1391 برگزار خواهد شد.
4- در ثبت اطلاعات دقت كافي داشته باشيد زيرا اطلاعات ثبت شده ملاك تصميم گيري مي‌باشد و مسووليت صحت آن برعهده شخص مي‌باشد.
تذكر 1 : توصيه مي شود قبل از شروع به ثبت نام، حتما شرايط و ضوابط آزمون را به دقت مطالعه فرماييد و كد رشته شغلي مورد نظر خود را نيز انتخاب نماييد.
تذكر 2 : ثبت نام زماني تکميل مي باشد که داوطلب به صفحه مشاهده و چاپ اطلاعات در مرحله نهايي راه پيدا کند و کد رهگيري را دريافت نمايد. شماره پرونده و كد رهگيري خود را حتما يادداشت فرماييد.
5- كارت ورود به جلسه در روزهاي 22 تا 24 خرداد ماه 91 از طريق همين سامانه و با ارائه كد رهگيري قابل دسترسي مي باشد.


توجه ويژه

در صورت داشتن هر گونه سوال اداري مربوط به آزمون، با شماره 6642442-0311 تماس حاصل نماييد و در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل فني در روند ثبت نام با شماره 6642440-0311 تماس حاصل نموده و يا از طريق پست الكترونيك esfazmoon@gmail.com سوالهاي خود را مطرح نماييد.
 


:: موضوعات مرتبط: اطلاعیه ها
:: برچسب‌ها: استخدام نهادهای دولتی استان اصفهان, استخدام دولتی خرداد ماه 1391, سامانه ثبت نام الکترونیکی آزمون استخدامی دستگاه ها
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد1391 |